Tuesday, January 24, 2006

مصيبت عادی و بلکه هم عادت می شود


در پادگان 01 ارتش يک پسر که خودکشی کرد - از يگان پاسدار- ما يک خرده راحت خدمت کرديم، که با توجه به تبعات شليک گلوله ژ3 در دهان، و با توجه به زنده ماندن خودکشی کننده بخت برگشته (گلوله از بينی اش خارج شد و به مغز نرسيد) من ترجيح می دادم کماکان سخت خدمت کنم. دخترخاله ام که از هند آمده بود می گفت ايرانی های دانشجو که پسرهاشان عمدتا برای سربازی نرفتن آغوش گرم خانواده را قبل از 16 سالگی ترک می گويند رفتاری را در اين کشور از خود نشان می دهند که در کنار برخورد غير قابل تحمل و قابل پيش بينی کنسولگری موجب می شود ماموران پليس هند آن قدر دربرخورد گستاخی به خرج دهند که بعضی از ايرانی ها به رغم خواست خودشان در جست و جوی رفتاری مناسب از سوی پليس، خود را از اهالی اسراييل معرفی کنند.امروز در اتوبان قم-تهران عده ای سرباز بی سرعت در عرض جاده قدم می زدند، من هم به اين موضوع هايی که نوشتم فکرمی کردم و به اين که خودم هم که به قدری عاشق اصفهانم که ... هنوز به اين شهر و دوست هايم سر نزده ام در عرض 1 ماه.
خبر سکته فرامرز قراباغی هم شوکه ام نکرد، در سربازی مصيبت عادی و بلکه هم عادت می شود

3 Comments:

At 2:08 PM, Anonymous Anonymous said...

استاد اديبم! من وب‌لاگت رو گه‌گاه مي‌خونم. اميدوارم كه تو هم وب‌لاگ من رو ببيني. من به يادت هستم هميشه. روز تولدت اس‌ام‌اس بهت دادم. اين تاييديه برحرف‌هام. نكنه كه قهر باشي باهام. با منِ سراسر ابهام.

 
At 6:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Doci joonam salam,
kheyli webloge aliye. albate ye kam neopunk tar benevis nokaretam.
delam havato karde hezarta.
nokare sage khare pedaret.
Nader.

 
At 1:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Salam DR,
Ali am pesar khale shoma ! in da dubai, ma khodemon alaghe mand boodim be keshvar khedmat konim vali dige be zor maro bordan az eftekhare khedmat dor bashim! khoda shomaro hefz kone vaseye khedmat be IRI .

 

Post a Comment

<< Home