Monday, January 22, 2007

تولد می کنيم


شرح عکس:من و شوهر دخترخاله م و عيال ايشان، روز تولد من. به کيک تولد توجه نمائيد
وبلاگم را به روز نمی کنم چون اينترنتم بازی در می آورد
کلی کادوی تولد گرفتم از قبيل برف و گير آوردن کتاب گزارش به نسل بی سن فردای براهنی و ديدن دوستان و 4 روز ماندن در سربازخانه مان بدون عذاب (چون کاملا اتفاقی شد و بچه ها هم به م حال دادند و خنده بازار بود) و چند تا اتفاق خوب ديگر مثلل تمام شدن ضبط ريتم گيتار های گروه اصم بعد از چند سال آزگار زجر دار از اتفاق هايی بود که با تولدم همراه شد و يک کنسرت را دوست هام دادند که من توانستم به شان کمک کنم وبرادرم امير الان خوشحال است که اسباب خوشحالی است و حامد رو به راه است که خوشحالم از اين بابت ايضا و درامرمان خوشحال است که اسم ش را نمی آورم چون روی اين کی بورد نمی دانم جای حرف سوم الفبای فارسی کجا است
و عيال حامد هی می خواهد بداند من چرا افسرده ام و بايد بگويم من هميشه همين طور بودم اما نمی گفتم و ضمنا تا سربازی م تمام شود و تا ضبط اصم تمام شود همين است و البته صدای انقلاب خودم را می شنوم .خوشم به خوشی دوستان و ديالوگ های فيلم باشگاه دعوا را کامل ترجمه کردم و علی متن رمان را برنمی گرداند تا حروفچينی ش کنم و مجله هوشيار به اسم 77 هفتاد و هفت دارد توزيع می شود که اگر از اين بلاگ خوشتان می آيد يا از من ايضا حتما بخريد چون مجله داشتنی ای است و خوشحالم که هوشيار مجله دارد و محسن صفحه ها را قشنک بسته
اين هم پ
شانس ما را نيگا

2 Comments:

At 2:58 AM, Anonymous Anonymous said...

happy birthday to you .( ba kheyli takhir khande shavd ba ahangi ke khod midani/ )

 
At 3:07 AM, Anonymous Anonymous said...

che keike ba shookoohi!!
Tavalodet Mobarak bashe baraye chandominbaar!
Ishala be zoodi bebinimet, chon midoonam bayad az in forsata estefade konim o vaghti ke sarbazit tamoom beshe dige kolahetam biofte in tarafa bar nemigardi!!!

 

Post a Comment

<< Home