Friday, February 24, 2006

مشهور به فريد هولوکاست


همان روزهایی که پست قبلی را فرستادم آقای انصاريفر تهران بودند، باز هم انکار کنيد ای انکارکنندگان
2-
3- فريد مشهور به فريد هولوکاست امروز زنگ زد، از وقتی رفته روی آنتن کم زنگ می زنه- می خواست درباره ی پسر يک دوست عزيز که توی کاشان دانشجو است حرف بزند که همخانه شويم. عرض کردم که اگر می خواهيد پسرتان با من بگردد اخلاقش تغيير کند به خاکی زده ايد شايد بدتر هم شود... هه هه. موهامان ريخته اما دلمان زنده س که
4- داشتم فکر می کردم چرا سخت ترين کار دنيا موسیقی ساختن است، چون بايد موقع کار همه جا ساکت باشد و نمی شود موسیقی گوش داد
5-دارم 2 تا کتاب ترجمه می کنم اسمشان را وقتی تمام شدند می گويم
6- با اسد امرايی چت می کردم ، گفتم يک کتابم توقيف شده و هرگز چاپ نمی شه، گفت که هرگز قيد چرتی است. يادم افتاد که هرگزنگو هرگز. مرسی از مهناز چتر فيروزه بابت فرستادن فهرست دوست هاش
7-

3 Comments:

At 5:09 AM, Anonymous Anonymous said...

khoob bood pesar kojaai azat khabry nis nakone dary ham khoonei jadideto ....

 
At 1:54 AM, Anonymous Anonymous said...

salam.mishnasi ya na mohem nist.faghd omadam ba name mostaar va yaddashtaie rozmare.ama khoshhal misham biai sar bezani.montazeram pesar.

 
At 3:24 PM, Blogger maaghoorbaaghehha said...

lida marde, sitesh tup, nasresh tablo va baa esme mosta'aar xeili behtar
jomleE az man

 

Post a Comment

<< Home