Friday, February 24, 2006

taghVmetoon ro ye negaah konid


امروز خودم را آزردم
تا ببينم هنوز می توانم احساس کنم
روی درد تمرکز کردم
روی تنها چيزی که واقعی است
سوزن سوراخی را شکافت
چيز کهنه آشنا
می خواهی به کل بکشی اش
اما همه اش باز يادم می آید

چه شده ام
مطبوع ترین ِ دوستانم
هر کسی که می شناسم
سر ِ آخر می رود
و همه اش مال تو
ملک طلق ِ خاک ِمن
تو را وا می گذارم
تو را می آزارم

اين تاج خار را بر سرم می گزارم
اين بالای مفرش کذابانم
پر از افکار داغانم
که در تعميرشان ناتوانم
وسط لکه های زمان
احساس ها محو می شوند
تو کس ِ ديگری هستی
من هنوز درست همين جايم

چه شده ام
مطبوع ترین ِ دوستانم
هر کسی که می شناسم
سر ِ آخر می رود
و همه اش مال تو
ملک طلق ِ خاک ِمن
تو را وا می گذارم
تو را می آزارم

اگر می شد از اول شروع کنم
یک ميليون ماِل آن ور تر
خودم را نگه می داشتم
يک راهی پيدا می کردم
*************************
گور پدر چهار استاد، دوست داشتم و اين طور ترجمه اش کردم
شاهنشاه شد ملک طلق، از مصدر هست فعل صرف کردم و چيزهای ديگر
******
taghVmetoon ro ye negaah bokonid,emrooz,1384.12.12 خورشیدی2006.03.03 میلادی1427.02.02 قمری
******
آهنگ هم مشخصاتش اين است
Hurt by Johnny Cash

4 Comments:

At 9:23 AM, Anonymous Anonymous said...

اگه این رو زودتر دیده بودم دیگه اون SMS رو نمی زدم!!!!

 
At 9:34 AM, Anonymous Anonymous said...

چقذر شبيه شاملو هستش

 
At 3:40 AM, Anonymous Anonymous said...

:-? mibinam ke kare khodeto kardy va ino tarjome kardi =D>

 
At 8:55 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
سال نو مبارک

 

Post a Comment

<< Home