Sunday, May 28, 2006

زندگی منفی ِ آدم وار

هر دو تا کتابی را که نوشته بودم پاره کردم ريختم دور. يکی شان را ديشب در پادگان برای بار آخر خواندم و ديگری را پريشب در منزل. هر 2 تاشان از متوسط به بالا بودند وهر2 تاشان تکه ها یی از تنم بودند . هر 2تاشان را عاشقانه دوست داشتم و چون به شکل درستشان نبودند بايد دورشان می انداختم. اين کتاب ها بايد باز بارها بازنويسی می شدند و حداکثر چيزی که از زندگی ام می دانم اين است که نمی رسم براشان اين همه وقت بگذارم، پس ريختمشان دور. حالا تکه بزرگی از گذشته ام در دو سطل زباله در کاشان و در آران آرميده. به احترامشان يک سطر سکوت

کسی نيست تايپ باشگاه دعوا را گردن بگيره؟فصل 2 را هم باز خودم می زنم
سم فيليپس يکی از هنرمندانی است که در فيلم روی خط می روم نقش دارد. او در عالم واقع تهيه کننده ای بود که الويس و جانی کش و کلی غول ديگر را به دنيا معرفی کرد.در فيلم وقتی کش و گروهش برايش يک آهنگ معمولی می زنند، فيليپس می گويد: آهنگی را بزنيد که اگر در آخرين لحظه ی زندگی تان بوديد و داشتيد می رفتيد پيش آقای خدا، به ش می توانستيد بگوييد که آقای خدا! اين زندگی من بود.من آن آهنگ يا ليريک را ننوشته ام، اما درست هر قدر که قصه ای که در مجله زنان فردا شماره 2 چاپ کردم وصيت نامه ی ادبيم است (و تنها قصه چاپ شده اولين رمانم که الان توی سطل است)، اين متن هم وصيت نامه ی موسیقاييم است . کاش هنوز می شد در مطبوعات بنويسم تا وصيت نامه ی مطبوعاتی م را هم چاپ می کردم، البته قرار است يک کتاب به صورت پاورقی ازم در کارگزاران چاپ شود، به شرط اين که آخرين مطلبی را که به شان دادم چاپ کنند
ديگر وقتم نمی شود زياد-کارهایی را که دوست دارم بکنم. وقتم نمی شود که دوستی های جديدی را بار کنم، وقتم نمی شود که از اميد هايم بنويسم و وفتم نمی شود که بسازم.برنامه ام اين است که از توقعم از اين دنيا و ما فیها بکاهم و آن را به همين شکلی که هست بپذيرم اما من يک منفی ِ آدمم که منفی ِ کار کرده و منفی ِ دوست داشته و منفی ِ آشنا پيدا کرده و منفی ِ لباس پوشيده ودر زندگی منفی ِ معشوق داشته و با منفی ِ موبايل حرف زده و. فقط توی همه ی اين زندگی منفی ِ آدم وار گيتار بوده و شايد ... وشايدتر بعضی ... ها

4 Comments:

At 10:48 PM, Anonymous Anonymous said...

adib bavaram nemishe in karo karde bashi engar mahdi rast migoft sarbazi tamame systeme adamo beham mirize az to entezar nadashtam agar mikhay chizi typ koni va vaght nadary be man begoo man type tondi daram bikar ham hstam

 
At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said...

ادیب واقعاً تو این کار را کردی؟احساس می کنم خیلی افسرده هستی؛اما بدون که وضع همه همین طوره!هیچ کس اون طور که باید خوشحال و از زندگیش راضی نیست.
راستی بی معرفت،طبق معمول همیشه وقتی زنگ می زنم گوشی را برنمی داری!!!
مانا

 
At 11:55 PM, Anonymous Anonymous said...

cool man
thtats the way to gotta do with the love iznt the shit it should be
i cant type in P so i fucken cant help u
C u Soon
Ali Rreza Khalafi AKA
Ali Turbo metal

 
At 12:46 PM, Anonymous Anonymous said...

salam adib . che khabare? chera inghadr ghat zady baba zendegy kheily sakht tar az ine ke dary mibiny , nemidoonam chy baiad begam vaghean gij shodam , adib kheily koskholy . adib kheily koskholy , sdib kheily koskholy

 

Post a Comment

<< Home