Wednesday, November 22, 2006

تنها بودن با تو

خيلي لوس است. من از آهنگ ش خوشم آمد، همين
To be alone with you
تنها بودن با تو

To be alone with you
تنها بودن با تو
Just you and me
فقط تو و من
Now won't you tell me true
حالاراست ش را نمي خواهي بگويي
Ain't that the way it oughta be?
که همين طور بايد باشد؟
To hold each other tight
که هم را سفت بغل کنيم
The whole night through
کل شب
Ev'rything is always right
همه چيز هميشه درست است
When I'm alone with you.
وقتي با تو تنهايم

To be alone with you
تنها بودن با تو
At the close of the day
در آخرِ روز
With only you in view
و تو فقط در ديد
While evening slips away
وقتي همه چيز مي لغزد و مي رود
It only goes to show
فقط مي رود تا نشان دهد
That while life's pleasures be few
که در حالي که لذت هاي زندگي معدودند
The only one I know
تنها لذتي که مي شناسم
Is when I'm alone with you.
اين است که با تو تنها باشم

They say that nighttime is the right time
مي گويند شب وقت درست براي بودن
To be with the one you love
با اويي ست که دوست ش داري
Too many thoughts get in the way in the day
در روز افکار متعددي در راه ت مي آيند
But you're always what I'm thinkin' of
اما تو هميشه اويي بودي که به ش فکر مي کردم
I wish the night were here
آرزو مي کنم که شب بود
Bringin' me all of your charms
و همه ي جذابيت هات را برايم مي آورد
When only you are near
وقتي که فقط تو نزديک بودي
To hold me in your arms.
تا ميان بازوهات بگيري م

I'll always thank the Lord
هميشه خدا را شکر خواهم کرد که
When my working day's through
وقتي روز کاري تمام مي شود
I get my sweet reward
من پاداش شيرين م را مي گيرم
To be alone with you.
تنها بودن با تو

0 Comments:

Post a Comment

<< Home