Friday, November 24, 2006

بگذار آن ، من باشم


خيلی سرما خوردن يکی از بدترين اتفاقات بشری-ميکروبی است. اما

شادی موسيقی نواختن باز با گروه 4 نفره هر مشکلی را حذف می کند
Let It Be Me
بگذار آن ، من باشم

I bless the day I found you
شکر مي گويم روزي که تو را يافتم
I want my arms around you
بازوهام را دورت مي خواهم
And so I beg you: Let it be me.
پس خواهش مي کنم که بگذار آن ، من باشم

Don't take this heaven from one
اين بهشت رااز من نگير
If you must cling someone
اگر که بايد کسي در آغوش بگيري
Now and forever, let it be me.
از حال تا هميشه، بگذار آن ، من باشم

Each time we meet, love
هر بار که يکديگر را مي بينيم، عشق
I find complete love
من عشق کامل را مي يابم
Without your sweet love, what would life be ?
بي عشق شيرين تو، زندگي چه مي شد باشد؟

So never leave me lonely
پس هيچ گاه تنهايم نگذار
Tell me that you love me only
بگو که تنها من را دوست داري
And say you'll always let it be me.
و بگو که هميشه مي گذاري آن ، من باشم

by : bob dylan

1 Comments:

At 2:41 PM, Anonymous Anonymous said...

!سلام پسرخاله
دلمون برات تنگ شده کجایی!؟
می بینم که از اینجا که رفتی فعال شدی! از خفقان اینجا نجات پیدا کردی؟!!؟
به هر حال خسته نباشی
یه وقتی هم به ما بده در خدمت باشیم

 

Post a Comment

<< Home